Thursday, August 11, 2011

11 Ramadan


#1 tahukah anda, kesibukan dan kepeningan dunia adalah satu stimulus untuk aku mengemaskini blog?

#2 tahukah anda, aku adalah sejenis manusia yang cepat marah?

#3 tahukah anda, aku adalah sejenis manusia yang cepat marah dan selalunya gagal untuk mengekspresikan kemarahan?

#4 tahukah anda, apabila ditanya mengapa aku marah, selalunya aku akan menjawab 'tak ada apa-apa lah'?

#5 tahukah anda, tatkala aku menulis entry ni, aku ada masalah dengan akaun facebook aku? Bila ditekan 'profile', yang keluar ialah, 'page not found' dan ini tidak bagus. Sangat tidak bagus. Aku menggeleng kepala kehairanan dan memikirkan senario situasi paling buruk.

#6 tahukah anda, sebelum sempat aku menghabiskan ayat terakhir di 'tahukah anda #5', masalah facebook aku dah selesai begitu saja?

#7 tahukah anda, aku rasa yang anda mungkin tak perlu tahu pun tentang semua perkara-perkara 'tahukah anda' di atas. Yet, I still click at the 'publish post' button.

No comments:

Post a Comment